sexta-feira, 5 de dezembro de 2014

READING PSALMS (KING JAMES VERSION/ALMEIDA REVISTA E CORRIGIDA)


 Purple Flower in Sun Rays HD wallpaper for Standard 4:3 5:4 Fullscreen UXGA XGA SVGA QSXGA SXGA ; Wide 16:10 5:3 Widescreen WHXGA WQXGA WUXGA WXGA WGA ; HD 16:9 High Definition WQHD QWXGA 1080p 900p 720p QHD nHD ; Other 3:2 DVGA HVGA HQVGA devices ( Apple PowerBook G4 iPhone 4 3G 3GS iPod Touch ) ; Mobile VGA WVGA iPhone iPad PSP Phone - VGA QVGA Smartphone ( PocketPC GPS iPod Zune BlackBerry HTC Samsung LG Nokia Eten Asus ) WVGA WQVGA Smartphone ( HTC Samsung Sony Ericsson LG Vertu MIO ) HVGA Smartphone ( Apple iPhone iPod BlackBerry HTC Samsung Nokia ) Sony PSP Zune HD Zen ; Tablet 2 Android ;


PSALM 54

To the chief Musician on Neginoth, Maschil, A Psalm of David, when the Ziphims came and said to
Saul, Doth not David hide himself with us?

1 SAVE me, O God, by thy name, and judge me by thy
strength.

2 Hear my prayer, O God; give ear to the words of my
mouth.

3 For strangers are risen up against me, and oppressors seek
after my soul: they have not set God before them. Selah.
4 Behold, God is mine helper: the Lord is with them that
uphold my soul.

5 He shall reward evil unto mine enemies: cut them off in
thy truth.

6 I will freely sacrifice unto thee: I will praise thy name, O
LORD; for it is good.

7 For he hath delivered me out of all trouble: and mine eye
hath seen his desire upon mine enemies.

Salmos 54.1   Salva-me, ó Deus, pelo teu nome, e faze-me justiça pelo teu poder.

54.2   Ó Deus, ouve a minha oração; inclina os teus ouvidos às palavras da minha boca.

54.3   Porque estranhos se levantam contra mim, e tiranos procuram a minha vida; não põem a Deus perante os seus olhos. (Selá)

54.4   Eis que Deus é o meu ajudador; o SENHOR está com aqueles que sustêm a minha alma.

54.5   Ele pagará o mal daqueles que me andam espiando; destrói-os por tua verdade.

54.6   Eu te oferecerei voluntariamente sacrifícios; louvarei o teu nome, ó SENHOR, porque é bom,

54.7   porque me livrou de toda a angústia; e os meus olhos viram cumprido o meu desejo acerca dos meus inimigos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário